Nowiniki w świecie e-sklpów - Wszystko o pozycjonowaniu

sklepy prestashop

Dlaczego warto założyć wirtualny sklep?

Sklepy internetowe to obecnie bardzo prężnie rozwijająca się dziedzina współczesnego handlu. Wiele osób korzysta z tego sposobu na sprzedaż, ponieważ jest to o wiele tańszy sposób na zarobienie w krótkim czasie naprawdę spore

Nowiniki w świecie e-sklpów - Wszystko o pozycjonowaniu sklepy prestashop
j ilości pieniędzy. Jak zachęcić klientów do korzystania z naszych usług?

Przede wszystkim warto zadbać o to, aby nasz sklep był bardzo profesjonalny. Najlepiej utworzenie takiego sklepu warto zlecić osobom, które mają już spore doświadczenie w tej dziedzinie. Wiele firm informatycznych i marketingowych świadczy obecnie usługi w zakresie tworzenia sklepów internetowych. Warto więc skorzystać z takich usług, jeśli tylko chcemy zająć się sprzedażą w sieci.


Internet - Wikipedia

Internet (skrótowiec od ang. inter-network, dosłownie ?między-sieć?) ? ogólnoświatowy system połączeń między komputerami, określany również jako sieć sieci1. W znaczeniu informatycznym Internet to przestrzeń adresów IP przydzielonych hostom i serwerom połączonym za pomocą urządzeń sieciowych, takich jak karty sieciowe, modemy i koncentratory, komunikujących się za pomocą protokołu internetowego z wykorzystaniem infrastruktury telekomunikacyjnej.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Internet


Współczesne prowadzenie sklepów

W ostatnich latach rynek sprzedaży internetowej zdecydowanie bardzo się rozwinął. Sprzyja temu nie tylko wprowadzenie na przykład internetowej bankowości, ale również fakt, że z zakupów przez Internet korzystają pokolenia, dla których ten wynalazek jest niezbędny do życia.

Obecnie w sieci możemy nabyć już nie tylko trwałe artykuły, sprzęt gospodarstwa domowego, ubrania czy buty, ale także żywność. Jak założyć taki sklep? Najprostszym rozwiązaniem w tym zakresie jest wybranie się do firmy zajmującej się tworzeniem sklepów internetowych. Po przedstawieniu oczekiwań w tym zakresie nad naszym projektem będzie pracowało wiele osób tak, aby efekt końcowy był całkowicie dla nas satysfakcjonujący.


O technologii HTML 5 w Wikipedii

HTML5 ? język wykorzystywany do tworzenia i prezentowania stron internetowych www. Jest rozwinięciem języka HTML 4 i jego XML-owej odmiany (XHTML 1), opracowywane w ramach prac grupy roboczej WHATWG (Web Hypertext Application Technology Working Group) i W3C1.

Jest to konkurencyjna specyfikacja w stosunku do specyfikacji XHTML 22, której rozwój został porzucony 2 lipca 2009 roku ? wsparcie wszystkich środowisk i producentów przeglądarek ukierunkowane jest na HTML 53. Nazwę można zapisywać jako HTML 5 ? jako wersję lub HTML5 ? jako nazwę. Prace nad specyfikacją zostały ukończone w 2014 roku ? 28 października standard został oficjalnie wydany jako rekomendacja W3C4. Dwa lata później ? w 2016 roku ? ma być gotowy HTML 5.1; wówczas ma być także zaprezentowany szkic standardu HTML 5.256.

Główna różnica pomiędzy HTML 5 a XHTML 2 polega na tym, że HTML 5 jest pisane z myślą o kompatybilności wstecznej, podczas gdy XHTML 2 zrywało z kompatybilnością.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/HTML5


O hostingu w Wikipedii

Hosting ? udostępnianie przez dostawcę usług internetowych zasobów serwerowni.

Innymi słowy, polega to na "zarezerwowaniu" (oddaniu do dyspozycji):

określonej objętości dysku twardego (zazwyczaj na macierzy RAID),
maksymalnej ilości danych do przesłania przez łącza internetowe serwerowni,
usług obsługiwanych przez serwerownię (w zakresie zależnym od specyfiki usługi, np. udostępnienie bazy danych z określeniem maksymalnej jej objętości),
maksymalnego stopnia obciążenia serwerowni przez usługi.
Często oferowane zasoby określane są w oderwaniu od fizycznej budowy serwerowni.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Hosting


Korzyści e-commerce w Wikipedii

Korzyści wynikające ze stosowania e-commerce jest wiele, najważniejsze z nich to:

oszczędność kosztów funkcjonowania i wyposażania biur, zmniejszenie liczby personelu, skrócenie kanałów dystrybucji (uproszczenie obiegu dokumentacji), zwiększenie prostoty kontaktu z klientami, całkowita lub częściowa rezygnacja z korzystania z magazynów,
zwiększenie ergonomii pomieszczeń ze strony producenta, tak jak przeznaczenie fizycznej powierzchni sklepu np. na produkcyjną bądź składową,
możliwość indywidualizacji kontaktu, rozumiana jako komunikacja z konkretnym odbiorcą (tzw. model one to one),
interaktywność, czyli ułatwione zapamiętywanie prezentowanych treści,
elastyczność,

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny



© 2019 http://wszystko-o-pozycjonowaniu.volleyball.waw.pl/